Wednesday 27 December 2017

I am looking for a forex przedsiębiorca


Czy walczysz w Forex Jestem w pełnym wymiarze czasu Działanie na rynku Forex trader, zapytaj mnie o wszystko. Rozmawialiśmy krótko o Skype8230 Moim największym problemem jest to, że wychodzę za wcześnie na moje transakcje. Obecnie robię 1015 transakcji dziennie w ramce 5 minut (obecnie oglądam 13 par) 8230Jeżeli używam Action Cena bez wskaźników ilościowych8230prawdź poziomy SR i dobrze znane pojęcia dotyczące Konkurencji Ceny 8230Aby pod koniec dnia, kiedy robię przeanalizuj wszystkie moje transakcje, zdaję sobie sprawę, ile bym mogła zyskać, jeśli poczekałeś dłużej8230 Zwykle próbuję jeździć na skórze głowy 1: 1 R: R (10 pipsów minimalny cel na handel) 8230Jednak mój palec się swędzą i mam skłonność do głowy 56 pipsów zamiast czekać na 10 lub nawet więcej8230 Mój cel to 100 pipsweek (średnio 20 pipsów) 8230 Wiem, że korzystasz z ramek czasowych 4H8H8230 Nie mogę się doczekać, aby tak długo, aby handel zakończył się 8230 próbowałem 8230 czuję się dużo bardziej komfortowo na 5 MIN8230 Jak radzisz sobie z emocjami, których używam, aby mieć ten sam problem. Popełniłem to, wyznaczając cel i przystanek, a następnie zostawiając komputer i nie patrząc na wykresy. Odłączając się od wykresów, nie musiałem zmagać się z emocjami. W końcu moje zaufanie wzrosło i skończyło się, że nie zamykam się na początku, nawet jeśli oglądałem handel. To może być trudne, ale oddal się od twoich wykresów. Pomyśl o tym jako inwestycję w twój długoterminowy sukces. Ken Aldridge mówi: Ken Aldridge tutaj z Mineola, TX. Tak, mam problemy ze sposobem uczenia się handlu forexem i uzyskiwania zysków z transakcji. Będę za kilka dolarów, a potem z powrotem. Nadal nie poniżej mojego dolara konto wejściowe, ale nie ma gdzie w ogóle. Próbowałem nauczyć się akcji cenowej przy użyciu wykresu dziennego, ale nadal nie mam na to wpływu. Pytanie Jaki jest koszt treningu. Jestem na emeryturze i po prostu obróciłem 80 w sierpniu, ale chcę nauczyć się handlu dziennym wykresem ze względu na fakt, że nie patrząc na wykres godzin. Mój lekarz mówi mi, że cieszy się, że chce się nauczyć rynku forex, ponieważ utrzyma mój umysł. Jestem bardzo otwarta na twoją pomoc. Z góry dziękuję, Hej, Ken, oczywiście jest 697 USD w tej chwili. Jednak nie sądzę, by plamy otworzyły się dopiero na kilka miesięcy. I8217m zmagając się z absolutną podstawą, czytałem i starałem się nie czytać w to wiele wiadomości, które mogą mieć wpływ na USDJPY. Ciągle się mylę. Staram się jak najlepiej przeczytać świece, ale nigdy nie jestem pewien, co widzę, mimo że śledziłem filmy w YouTube. Połowa rozmowy z biznesem wydaje się być w języku greckim, zwłaszcza, gdy śledzisz kalendarz i filtry wiadomości poprzez efekty pewnych informacji i procentów, itd. Zasadniczo, jeśli skończę ten drybling 8230, czuję się bardzo zgubiony, skąd zacząć od nowa. Pomyłkę można obejrzeć, nauczyć i prowadzić, ale jeśli nie chcesz zrozumieć, co robisz, nigdy się nie dostaniesz Gdziekolwiek powinieneś Spojrzeć ponownie i spróbuj pokonać tę ścianę swoich filmów, aby w końcu zatapiać się w człowieku Twój kalibru Myślę, że może spotkać amatora z autem do mili i móc zaproponować jeden z najlepszych sposobów lubienia wypowiedzenia się, wyraźne myśli wzmacniacz podejmuje bardziej profesjonalną decyzję jeśli chodzi o handel Wielkie dzięki (Świetny pomysł zapraszający pytania) Mój pierwsze pytanie jest zawsze, przechodzisz przez absolutną podstawę Jak in8230 8220What jest Forex8221 do 8220what jest wsparcie i oporu8221 I obejmują to w sekcji edukacji. Jeśli już przeszedłeś przez te rzeczy, daj mi znać, a ja ci pomogę. Jeśli chodzi o wiadomości, podstawy są niezbędne w dłuższej perspektywie. Jednak w krótkim okresie zignoruj ​​wszystkie czerwone raporty z fabryki Forex. Pewnie, możesz stracić niektóre transakcje z powodu news8230, ale tak się uczysz. Lepiej być w handlu, niż przegapić to za nieistotne wiadomości. Ernest Thomas Ebere mówi: Szanowny Panie, dziękuję za okazję do wyrażania obaw przez nowych przedsiębiorców z branży forex. Jestem początkującym przedsiębiorcą, który miał więcej upadków niż w handlu forex, ale z dużym zainteresowaniem kontynuować. Moje pytanie brzmi następująco - 8211 Używam wielu ramek czasowych dla moich operacji, czyli codziennie, godzina i godzina 15 minut. Jeśli korzystasz z tego systemu, czy mógłbyś mi powiedzieć, jak prawidłowo używać, a nawet jeśli nie używasz tego systemu w handlu, proszę, uprzejmie polecam system, który może się udać, nawet jeśli będę musiał studiować i demo to. Dziękując z wyprzedzeniem. Pozdrowienia. Ernest Thomas Ebere Zastanawiałem się, czy zdecydujesz, jakie są obecnie warunki rynkowe dla pary walutowej Myślę, że wiele moich transakcji trenerskich nie powiodło się w zależności od pogody, czy nie I8217m z głównym trendem, w przypadku, gdy istnieje tendencja a nie warunku rozległego. I jeszcze raz, jeśli to jest OK: Poza tendencjami na trendy przeciwstawne, nadal używasz innych metod handlu (np. Trenowania skoków, linii skręceń). Tak wiele postów już trudno sobie wyobrazić, że naprawdę chcesz odpowiedzieć na wszystkie z nich). cały wysiłek umieszczony w serwisie, a zwłaszcza wszystkie informacje, które udostępnia nam. Najlepsze życzenia Stefan Nie przeszkadzam handlowi wbrew głównym trendom. Dopóki moje cele są ustawione w prawo, większość transakcji trendu kontrahenta się powiedzie. Dużo chodzi o zarządzanie swoimi handelami skutecznie. Wiele razy w zaawansowanym kursu, ja i bardziej doświadczeni przedsiębiorcy zarobią zyski na handlu, a nowi przedsiębiorcy zepsują się lub zgubiliby pieniądze8230, ponieważ sukces handlu zależy od osoby stojącej za ekranem zarządzającym handlem. Jeśli walka z głównym trendem nie działa dla You8230. to robisz coś nie tak z celami i zarządzaniem handlem. W tej chwili tylko transakcje są odwracane. Istnieje wiele transakcji odwrotnych i są bardzo wiarygodne. Odwroty są jedyną rzeczą, jaką mam w handlu, która działała konsekwentnie we wszystkich warunkach rynkowych przez dziesięć lat. Ramli M Salleh mówi: Masz rację, walczę w handlu. Kupiłam twój produkt. Widziałem twój film i artykuł, mimo to nadal można dostać się do handlu. Jestem w pełnym wymiarze godzin, więc robię zakupy w niepełnym wymiarze, lubię w 4 godziny. Zatrzymuję się w Singapurze, więc różnica czasu z londynem. Czy mógłbyś mi doradzić, co właściwy czas dla mnie w singapurze w handlu, aby dopasować się do londyńskiego lub amerykańskiego czasu. jakiś czas już brakowało mi tworzenia sygnału, może to być czas różnicy w handlu. czy możesz dodać więcej porad i wskazówek, wkrótce wyjdę na emeryturę, więc mam nadzieję, że będę dobrym przedsiębiorcą i zarabiał na tym. Podążałem za Tobą od ponad dwóch lat i dowiedzieliśmy się, że działają Twoje ceny. Często jednak wyskakiwałem z powodu otwarcia LONDON OPENING czasu, a potem wróciłem po pierwotnym założeniu handlu. Podążałem za Twoimi dwoma osobami wideo o umieszczeniu SR, ale nadal nie zdołałem go opanować. Użyłem mojego czasu przede wszystkim do ustawienia adresu IP SR. W końcu podążałem za twoją SR, ale robi się lepiej, najważniejsze jest to, że moxt z nich już przestarzały, szczególnie EURUSD. Nie aktualizuję SR bardzo często, ponieważ wykonujemy SR dla wielu par w trakcie kursu. Trudno zarządzać SR w wolnej sekcji. Zaktualizuję to wkrótce. Londyn otwarty może być ryzykowny, ale zazwyczaj nie ma wpływu na moje transakcje. Jaki procent Twoich transakcji zginął w Londynie otwarty Dziękuję za odpowiedź, Nick. Prowadzę handel w Europie i około 40 lat się skończy. Kolejną wizytą i starannością jest to, że Stany Zjednoczone otwierają się do siebie. Jeśli możesz dać wskazówki na temat tych spraw. Cześć Nick, im z Nigerii i prowadziłem demo trading używając swojej metody działania z ceną przez ostatnie 6 miesięcy. Byłem w stanie osiągnąć spójne zyski i czuję, że jestem gotowy do życia. Jednak i8217ve usłyszał niezliczone horrory opowieści o brokatach polujących zatrzymać straty i rentownych rozkazów dissapearing. Czy mógłbyś mi doradzić w sprawie najlepszego pośrednika (handlowego) dla początkującego przedsiębiorcy? Chciałbym pójść z Dukascopy, Alpari, lub pretyt wiele broker, który jest regulowany w Wielkiej Brytanii lub Szwajcarii. Inne kraje z dobrymi przepisami obejmują USA, Australię i Nową Zelandię. hi nick ile twoje zaawansowane kursy Ive nie sprzedawane na żywo jeszcze, ale zrobiłem 8 godzin na noc uczenia się im żaden ekspert nadal początkujący, ale evrey arkusz I idź do zdaje się zrozumieć wszystkie początkowe kursy tj. świece wzorce trend linii sensowności resitance linie itp. I wouod naprawdę lubi przejść na zaawansowanych i otworzyć live acount na demo zacząłem z 20k i stracił 500 (w pierwszym tygodniu praktyki, jak poszedł rocketing w na 10 branż dziennie), a następnie gainned 1000 więc byłem 500 up im teraz 150 w dół, ale 350 up ive spowolnił moje zawody w dół do 3 praktyce dziennie, ale na wykresie 5 minut z paranahs się mnie przyzwyczaić Nie chcę odebrać złe nawyki proszę mi się dostać cena thnks Also na BROKERach właśnie wybrałeś to, co jest diffrence, więc jeśli twój w Wielkiej Brytanii i używasz plus500 Czy potrzebujesz brokera I8217m obecnie na liście oczekujących na zaawansowany kurs. Mam pełen etat jako audytor, a ja często pracuję od 8:30 AM do 7:00 EST (GMT 5). Mogę wejść i kontrolować moje transakcje w pracy na wykresie 8 godzin, ale prawdopodobnie nie byłbym w stanie uczestniczyć w salonach handlowych. Czy jest to konieczne, aby odnieść sukces ze swoją strategią Nie ma pokoi handlowych. Jeśli masz na myśli forum though8230. nie jest konieczne i nie musisz brać udziału w tym. Forum automatycznie wysyła e-mailem do Ciebie e-mailem posty z innymi postami. Możesz po prostu sprawdzić e-maile i zobaczyć, co mówią ludzie8230 nie musisz odpowiadać. Martin hucko mówi: "Ponieważ dałeś ludziom taką okazję, chciałbym zadać kilka pytań: 1. Zadzwonię do tego (pozbądź się problemu, nie ufając) oglądałem kilka swoich webinarów i są one jednym z moich ulubionych, ale nadal sprzedajesz system przez nich, który jest z dołu, więc zawsze tak jest. Czy możesz udowodnić, że jesteś dochodowym przedsiębiorcą i czy system jest 2. Większość sprzedawców z książek Wizards Market mówi, że musisz znaleźć swój własny system (lub rozwijać go), który będzie działał z Twoją osobowością, która prowadzi mnie do tego, jak elastyczny jest twój system i jaki typ handlowców może z niego skorzystać 3. Ostatni, aby inni mieli też możliwość zapytania. W swoich kursach dokładnie to, czego nauczysz i na co opiera się, czy nadal jest w miejscu gwarancji zwrotu pieniędzy zwracasz im pieniądze, jeśli osoba jest zadowolona z tego, co oferujesz na jakiej podstawie podejmowana jest decyzja lub jak długo są pieniądze back guarantee for 1. Ja naprawdę nie sprzedaję mojego systemu poprzez moje webinaria. W rzeczywistości staram się nie mówić szczegółowo o kursie w moich internetowych seminariach. Nie wiem, jak mogę udowodnić, że jestem opłacalny8230. ale możesz udowodnić to dla siebie. Zaawansowany kurs nie jest niezbędny, aby odnieść sukces. Weź wszystkie darmowe rzeczy i zacznij handlować strategią active8230, jeśli to działa dla Ciebie, niż jest legalne. 2. Cały punkt mojej strategii ma być elastyczny. Jest zaprojektowany od podstaw, aby być modyfikowany według własnego stylu i osobowości. Aktywnie zachęcam ludzi, aby mnie nie kopiowali dokładnie 8230. Powiem im, aby wzięli to, czego nauczyłam ich akcji cenowych i używaj ich w sposób, który najlepiej dla nich zrobi. 3. Uczestniczę w mojej strategii w zakresie akwizycji cen i otrzymasz dostęp do forum obrotu na żywo. Gwarancja zwrotu pieniędzy to 60 dni i może być z jakiegokolwiek powodu. Jeśli wysłałeś mi e-maila i powiedziałeś (aś) 822 8220I dostałem papier cięty z samolotów z papieru budowlanego, a teraz, gdy mój palec jest ranny, nie mogę już kliknąć mojego przycisku myszy8230. Oznacza to, że nie mogę więcej robić transakcji. Z tego powodu chciałbym otrzymać zwrot 8221 nadal dałbym Ci zwrot w gotówce8230 Dobrze, że w tym scenariuszu zapytałbym, czy najpierw żartowałeś. Jednak chodzi o to, że od razu zwracam ceny, nie potrzebuję od ciebie powodu. Jeśli zażądasz zwrotu kosztów w ciągu 60 dni8230 otrzymasz zwrot. James Russell mówi: Chciałam najpierw powiedzieć, że Twoje filmy były najmodniejszymi ćwiczeniami, jakie widziałem I8217 widziałem i czekam na przystąpienie do zaawansowanego treningu Jak ustalisz, czy trend będzie trwać, czyniąc wyższe poziomy lub niższe niskie, ale nie ma poparcia czy oporu I8217m nie wiem, czy dobrze to sformułowałam, więc daj mi znać, jeśli potrzebujesz mnie, aby powtórzyć to. Z góry dziękuję, cześć, ostatnio zacząłem się uczyć forex. Zacząłem demo i nie zły z tym i przejdźmy na prawdziwe konto. Z tym straciłem ostatnio 300. I don8217t naprawdę wiem, co zrobiłem źle tho. Czy to w każdym razie możesz mi pomóc i zarobić 300, a także nauczyć mnie właściwego sposobu handlu forex, dzięki czemu mogę nadal zarabiać zamiast tracić wszystkie czasy. Dzięki mam dobre zrozumienie technik, a także przyzwoite zrozumienie podstaw, ale nadal walczę. Od lat prowadzę tę podróż handlową i wiele się nauczyłam, ale wciąż muszę być konsekwentnie rentowna. Uważam, że to problem mentalemotoryczny, moja rodzina i przyjaciele zrezygnowali ze mnie i to wpłynęło na moje ufność w handlu, co czyni mnie łączącą każdą wygraną i traci z własnymi wartościami. Czy masz jakieś porady dla kogoś walczącego psychicznie Hi James Ive miał podobny problem i jego trzymał mnie z handlu od dłuższego czasu. Problem polegał na tym, że odczuwałem złe traktowanie handlu, a potem zatrzymuję się na chwilę. To się ostatnio zdarzyło, gdy niedawno wyjechałem z handlu i skończyłem się nienawidzić, mimo że zarobiłem. Postanowiłem, że nie mogę pozwolić, aby moje emocje rządziły moim handlem. Postanowiłem sprawiedliwie handlować (na rachunku demonstracyjnym), handlu i handlu, dopóki nie wydostałem się z mojego systemu. Moim celem jest robienie 20 zawodów bez przerwy lub rezygnacji. Kiedy osiągnę 20 lat, Ill zwiększyć. Ja również nie mówię ludziom, że już handlowam, wywiera presję. To jest dla mnie tylko moje własne dążenie, na razie. Moim celem jest naprawdę wygrać tę walkę psychologiczną w sobie. Jeśli zrobię to moje skupienie i zrobię to, wtedy wiem, że mogę stać się dobrym przedsiębiorcą. Jeśli moje własne wartości zawsze będą powiązane z moją ostatnią wygraną lub stratą, to myślę, że w dłuższej perspektywie trudno będzie jej skuteczniej handlować. roger yeboah mówi: patrzę na 2 forex wykresy z 2 różnych platform forex, 4hour eurusd być exact. they są different. is tam oszustwo dzieje się w tej branży, że powinienem wiedzieć Są po prostu brokerów z różnych świec otwarte czasy. Jeśli moja świeca zostanie otwarta o godz. 13:00 w Wielkiej Brytanii i twoja o 14:00 w Wielkiej Brytanii, moja świeca będzie wyglądać inaczej. Nie jest to czas podany na dole wykresu, jest to rzeczywista godzina otwarcia świec. Sugeruję, aby znaleźć brokera GMT2, są to, co większość handlowców używa. Ty możesz8217t. Rynek Forex nie działa w ten sposób, wygrany8217t służyć spójnej kwoty zysku dziennie. Forex trading polega na oczekiwaniu na transakcje, biorąc te transakcje i śledząc plan handlu. Czasami przechodzę dwa tygodnie bez transakcji, a następnie mam 10 transakcji w ciągu tygodnia. Czasami mam trzy zajęcia w ciągu tygodnia i wszyscy oni są przegraną, więc jestem negatywna na tydzień. To nie jest rzeczą konsekwentnie ustalonym zyskiem w Forex. Istnieje spójny zysk, ale jest spójny z roku na rok, a nie codziennie. Witaj, chcę wiedzieć, czy przypadki odwrotne zwykle pojawiają się po wiadomościach o płatnościach poza farmą (mam na myśli, że mogę odwrócić transakcje na koniec dnia po 5 minutach od opublikowania raportu płac poza rolnictwem). Dzięki I8217ve przeszukiwane w internecie, a ja can8217t znaleźć szczegóły, jak wiele dobrego forex podmioty działające na rzecz cen. Jeśli mogą to zrobić, powiedzmy 15 lat, to może być dobre jak dodatkowe dochody, ale prawdopodobnie nie zarabiać (chyba że mają już ogromny stos pieniędzy). Więc moje pytanie nie jest tym, co przedsiębiorca działający na rzecz wzrostu cen może zarobić rok, a nie to, co ktoś może zarobić, a nie to, co ktoś mógłby dokonać rocznej transakcji cenowej, ale jakie są typowe zarobki (w przedziale procentowym np. 15-25 ), że doświadczeni przedsiębiorcy zajmujący się handlem cenami w pełnym wymiarze sprawiają, że rok Daniel Drummond mówi: HI, szukam podstawowej pomocy, aby móc wejść w FOREX. To, co chciałbym znaleźć, to ktoś, kogo mogę siedzieć jeden za drugim, może za godzinę lub dwa. Czy masz jakieś sugestie, jakie jestem w East Hartford Ct. Re: Szukam pracy zleceniodawca Jestem handlowcem z forex z 2,5-letnim doświadczeniem, tylko demo, ale z wielkim wynikiem. Mam kilka świetnych wskaźników i własną strategię. Ogromny zysk, mały DD. Założyłem się również z przyjacielem wielu innych. Teraz szukam pracy zleceniodawca Nie potrzebujesz żadnego z powyższych. Jak dobrze, po prostu otwórz konto z zulutrade iw ciągu kilku tygodni ludzie będą kopiować Ciebie, a wkrótce będziesz miał 10 kilogramów tygodniowo. Możesz handlować przy użyciu strony 6p dla gbpusd. Lub zadzwonić do transakcji na żywo na mój wątek, dobrze i źle znaleźć pracę Jeśli poważnie o handlu to musisz spojrzeć na ten link Ostatnio edytowane przez Steve Sty 22, 2017 at 2:48 pm. Powód: przestarzały adres skype Z pewnością w tym 2,5-letnim świetnym handlu mógłbyś ryzykować tylko 10 w handlu Jak inni twierdzą, wyniki w czasie rzeczywistym są tym, czego potrzebujesz w tej branży, wszystko inne jest po prostu mówić i już daleko za dużo tego. Nie zgadzam się, gdy kupujesz prawdziwe pieniądze i małe konto (jak miałem to przez 8 lat i straciłeś), jesteś pod ogromną presją, aby zarabiać na życie i robić więcej transakcji, niż rynek może zaoferować i stracić, dokładnie symulować emocjonalny handel dużych rozmiarów na żywo Trade FX z dużą liczbą 20,000 acc i ryzykować niewiele czasu, poczuje się bez emocji, podobnie jak demo. Nie udało mi się przewidzieć rynków w ogóle aż A) byłem szkolony. i B) sprawdzone obszernie na kontach demo przy użyciu emocjonalnego approach. Thread: szukam dobrego handlowca forex do handlu moje konto forex na 50 profit shari Originally Posted by StefRoux Szukam dobrego forex handlowca handlu moje konto forex na żywo 50 podziału zysków. Cel musi wynosić około 20 procent w ciągu miesiąca, przy czym maksymalna liczba wad wyniesie około 5-8 procent. (Proszę odpowiedzieć na doświadczonych przedsiębiorców tylko z prawdziwą sprawdzoną strategią.) Chcę zacząć od K300 (150150) i podzielić go na dwie części dla dwóch przedsiębiorców. Więc będzie to około K150 dla każdego przedsiębiorcy (tylko dla początku). Jeśli interesujesz się, skontaktuj się ze mną drogą mailową: FStefRoux gmail Proszę zwrócić uwagę, że możemy komunikować się tylko po angielsku lub holendersku. Are wciąż szukasz Forex Świętego Graala w: Trading Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2017 To nie jest długi czas, że LuckScout jest na żywo i stała się dostępna publicznie. W tym krótkim czasie sekrety, które ujawniliśmy na temat handlu forex oraz sposób, w jaki możesz stać się pożytecznym handlowcem forex, są wystarczające, aby pomóc Ci zacząć zarabiać i stać się stale dochodowym przedsiębiorcą. I don8217t wie, czy nas śledziłeś lub jesteś nowy tutaj i po raz pierwszy odwiedzasz naszą witrynę internetową. W obu przypadkach zdecydowanie polecam spędzić trochę czasu w ciągu bieżącego weekendu, a następnego dnia na kilka dni i zapoznaj się z artykułami wymienionymi poniżej. Uwierz mi, że nie potrzebujesz nic więcej niż to, co tu wymienię, aby zacząć zarabiać na forex trading. Don8217t sądzą, że potrzebujesz czegoś nadzwyczajnego i wybitnego, aby stać się dochodowym przedsiębiorcą. W tej branży nie ma Świętego Graala poza tobą. Święty Graal jest w tobie. Jest to dyscyplina, którą musisz dokładnie przestrzegać kilku prostych zasad. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, teraz staniesz się zyskiem. Jeśli nie, nie ma nic innego, co może Ci pomóc. Niektórzy uważają, że zbyt trudne i skomplikowane, aby zarabiać w handlu. Technicznie nie jest. Musisz nauczyć się kilku najsilniejszych wzorów świecowych, czekać na ich uformowanie na listach przebojów, zajęcia stanowisk, ustalenia zatrzymania i celu, a następnie możesz iść i wrócić następnego dnia. To wszystko. Ty don8217t nawet musisz nauczyć się analizy wykresów, wzorców wykresów, a nie nawet wszystkich wzorów świecowych i sygnałów. Wystarczy kilka wzorów świecowych, które są najsilniejsze. Uwierz mi, że jeśli to zrobisz, zarobisz więcej pieniędzy niż handlowcy, którzy są najlepszymi specjalistami ds. Analizy technicznej. Nawet straty będą znacznie mniej od nich. To jest twój wybór. Jeśli jesteś naprawdę nowy w handlu forex i don8217t nawet wie, co forex jest o, lub wiesz, ale myślisz, że you8217d lepiej mieć lepsze zrozumienie na rynku forex, można obejrzeć ten 23 minut wideo raz: Forex Trading Explained in Proste słowa Jeśli interesuje Cię analiza techniczna lub przynajmniej chcesz wiedzieć, o co chodzi, możesz obejrzeć te filmy: możesz też odnieść się do kategorii analizy technicznej i przeczytać tam wymienione artykuły: Analiza techniczna Jeśli jak nauczyć się świeczników i sposobu ich pracy (co rekomenduję i rozmawiałem na początku tego postu), a następnie obejrzyj ten 21-minutowy film wideo: Świeczniki i wzory i przeczytaj artykuły wymienione w kategorii świeczniki: Świeczniki Kiedy skończysz, zapisz więcej uwagi na poniższe artykuły i przeczytaj je jeszcze raz: polecam uważnie śledzić artykuły Kamel8217: Wreszcie możesz obejrzeć poniższe filmy: Wszystkie wymienione na liście ab ove wystarczy dla kogoś, kto jest 100 nowych na forex trading, nauczyć się i rozpocząć handel i zarabiać pieniądze. Jeśli poważnie zarabiaj na forex, to nie szukaj niczego innego. Powyższe informacje są wystarczające. Możesz nawet pominąć filmy i artykuły związane z analizą techniczną. Jeśli są wymienione powyżej, to dlatego, że chciałem, abyś wiedział, jaki jest poparcie i opór, i jakie środki na wsparcie wsparcia (tylko w celach edukacyjnych). Po prostu dowiedz się najsilniejszych wzorców świecowych (które są nie więcej niż kilka i są wprowadzone w powyższych artykułach) i wymień dzienne ramy czasowe 20 par walutowych, które wymienione są w powyższych artykułach w sposób, w jaki firma Kamel prowadzi handel. To wszystko czego potrzebujesz. Dołącz do naszej 20.000 wiernych Followers teraz otrzymywać nasz e-book za darmo Czy myślisz, że możesz, lub myślisz, że nie można, masz rację. - Henry Ford

No comments:

Post a Comment